perjantai 27. maaliskuuta 2015

SILMÄPELIÄ PÄIVYSTYKSESSÄ

Olen istunut päivystyksen odotustilassa tunnin, kun minua vastapäätä istahtaa nuori todella komea kundi. Ehkä minun ikäinen tai vuoden pari nuorempi. Jään tuijottamaan häntä ehkä aavistuksen liian pitkäksi aikaan miettiessäni, miksi hän on niin tutun näköinen. Havahdun hänen väläyttäessään flirttailevan hymynsä katsoessaan minua silmiin. Käännän katseeni nopeasti pois. Muutan mieleni, käännän katseeni takaisin ja vastaan hänen hymyynsä. Nyt on hänen vuoronsa katsoa pois.

Hän näpyttää puhelinta, minä näpytän puhelinta, molemmat vilkuilemme ympärillemme, katselemme pois päin ja välillä pysähdymme katsomaan toisiamme pitkäksi aikaa suoraan silmiin ja hymyilemme. Hän vinkkaa minulle silmää ja välillä minä puren tai nuolaisen huuliani. Hänen katseensa on flirttaileva ja minun katseestani varmaan paistaa läpi haluni repiä hänen vaatteensa lattialla ja hänen nussivan minua seinää vasten.

Viimein nimeni huudetaan. Tervehdin lääkäriä ja kävelen hänen huoneeseensa. Nopean käynnin jälkeen poistun päivystyksestä odotustilan kautta väläyttäen viimeisen vienon hymyn ja nopean silmäniskun tuolle komealla miehelle. Silmäpelimme kesti kokonaiset kolme tuntia. Kotona kadun, etten pyytänyt hänen numeroaan, sillä silmäpeli ja kundin komeus sai minut kiimaiseksi. Menen suihkuun ja masturboin.



1 kommentti: