maanantai 16. maaliskuuta 2015

100 ASIAA MINUSTA

Blogeissa kiertää 100 asiaa minusta, jossa bloggaaja siis kertoo itsestään haluamansa 100 asiaa. Tässä minun 100 asiaa:

1. Olen on-off harrastaja
2. Silloin kun menossa on on-vaihe, lenkkeilen, käyn salilla, uimassa ja harrastan paljon hyötyliikuntaa
3. Jollen kulje autolla, kävelen mielummin kuin pyöräilen
4. Asun lähellä keskustaa rauhallisella alueella
5. Asun uudessa kerrostalokolmiossa
6. Rakastan sisustamista
7. Pidän pelkistetystä valkoisesta sisustuksesta pienillä väriläiskillä ja ihanilla yksityiskohdilla
8. Kyllästyn nopeasti kotini sisustukseen ja muutan sisustusta usein
9. Haaveenani on omakotitalo kaupungin laidalta muttei ihan maalta sentään
10. Sinne voisin ottaa myös koiran
11. Pidän enemmän isoista kuin pienistä koirista
12. Pienenä minulla oli koira, se oli minulle todella rakas ja sen kuolema oli minulle kova paikka
13. En luota omaan arviointikykyyni, se on pettänyt niin monesti
14. Luotan enemmän vanhempieni arviointikykyyn minua koskevissa asioissa
15. Luotan siskooni sataprosenttisesti
16. Hän ja vanhempani ovat ainuita ihmisiä joihin todella luotan
17. Keväässä parasta ovat ensimmäiset lämpimät kelit ja kesän odotus
18. Lempi vuodenaikani on kesä
19. Kesässä parasta on lämpö, aurinko, uiminen, auringonotto, metsäretket, ravintoloiden terassit ja grillaus
20. En osaa syödä säännöllisesti
21. En välitä kauheasti lihasta
22. Tunnen huonoa omatuntoa syödessäni jotain epäterveellistä
23. Punnitsen itseni päivittäin, tarkkeilen orjallisesti painoani
24. Olen sopusuhtainen, mutta muuttaisin vartalossani montakin asiaa
25. Minua pidetään itsevarmana
26. En todellisuudessa sitä ole
27. Haluan joskus kaksi lasta, tytön ja pojan
28. Toisinaan en ole varma, onko minusta äidiksi
29. Lapsena minulla oli täysin blondi tukka
30. Olen kokeillut monia eri hiusvärejä, eri ruskean sävyjä, blondia, mustaa ja punaista
31. "Seurustelin" ensimmäisen kerran kahdeksannella luokalla, mutten laske sitä seurusteluksi
32. Tai oikeastaan kuudennella luokalla, mutta sitä nyt en varsinkaan laske seurusteluksi
33. Pidän enemmän tummatukkaisista miehistä
34. Myös kaljut ovat mieleeni
35. Pidän tatuoiduista miehistä
36. Itselläni on yksi tatuointi
37. Minulla ei ole lävistyksiä
38. Mutta on ok, jos miehellä on
39. Ex-mieheni ei vastaa lainkaan miesmakuani
40. En ole mielestäni pinnallinen
41. Toisten mielestä olen
42. Olen surkea säästämään, joka on ristiriidassa sisustusvimmani, jatkuvan juhlimisen ja omakotitalohaaveideni kanssa
43. Haluaisin matkustella
44. Mutta olen surkea kaikissa muissa kielissä kuin äidinkielessäni
45. Kouluajoilta mieleeni ei ole jäänyt mitään
46. Yleissivistykseni on surkea
47. Silti olen aina saanut huippuarvosanoja
48. Olen ollut koulussa opettajien lellikki
49. Aina murrosikään saakka
50. Silloin minua alkoivat muut asiat kiinnostamaan, kaverit, pojat ja juominen
51. Olin yhdeksännellä luokalla koulusta melkein enemmän pois kuin paikalla
52. Silti pääsin peruskoulusta hyvän todistuksen kera
53. Olen opiskellut itselleni kaksi ammattia
54. Olen meinanut jättää molemmat koulut kesken
55. Silti nykyään pidän molemmista ammateista
56. Rakastan juhlien suunnittelua
57. Olisi ihanaa tehdä sitä työkseen
58. Myös sisustussuunnittelijan opinnot kiinnostavat
59. Saatan vielä opiskella lisää
60. Ainoat juhlat joita vihaan ovat häät, koska olen itse sinkku
61. Silti tiedän tismalleen millaiset häät itselleni haluan
62. Vihaan sukulaisten kyselyitä, onko minulla joku mies
63. Vihaan sekasotkua
64. Tavaroillani on tarkat paikat ja matotkin on oltava aivan kohdillaan
65. Siivoamisessa tylsintä on imurointi
66. Pyykkejä pesen melkein päivittäin
67. Vaikka minulla onkin vaatteita neljä täyttä vaatekaapillista
68. On päiviä, jolloin tuntuu, ettei ole mitään päälle pantavaa
69. Niinä päivinä näytän mielestäni kaikissa lihavilta
70. Toisina päivinä ihailen peilisä hoikkaa vartaloani
71. Valmistautuessani baariin lähtöä varten kuuntelen musiikkia ja laulan sen mukana
72. Toisinaan saatan tanssia peilinedessä, jotta tiedän miltä tanssiessani näytän
73. Rakastan yökerhoissa tanssimista
74. Varsinkin jos joku katsoo
75. Sillä rakastan huomiota
76. Ja flirttailua
77. Töissä olen paljon hiljaisempi ja hillitympi kuin vapaa-ajalla
78. Poukkoilen asiasta toiseen enkä osaa pysyä aiheessa
79. Talvessa parasta on uuden talvitakin ja -kenkien pukeminen ensimmäisen kerran, kirpeä pakkanen, lämmin kaakao, kauniit lumiset maisemat ja luistelu
80. Syksyssä parasta on värikkäät puut, haravointi ja viileä tuuli kuuman kesän jälkeen
81. Paras juhlapäivä on joulu
82. Vielä parempaa on joulun odotus
83. Itse jouluaatto usein on pettymys
84. Juhannus tulee hyvänä kakkosena
85. Haluaisin oman mökin meren rannalta
86. Vaikka minulla olisi rahaa tilillä, maksan silti usein laskut myöhässä koska unohdan ne
87. Unohtelen muutenkin paljon asioita
88. Epäilen, että vanhana minulle tulee dementia
89. Rakastan turhanpäiväistä juoruamista
90. Pidän kirjoittamisesta
91. Ja lukemisesta
92. Voin lukea monta kirjaa viikossa ja sitten olla taas puoli vuotta lukematta
93. Pidän lehtien lukemisesta
94. Mieleeni ovat sisustuslehdet, naistenlehdet ja juorulehdet
95. Aloitan aamuni aina kahdella kupilla mustaa kahvia, tupakalla ja netissä uutisia lukien
96. Herään aina ajoissa, jotta ehdin tekemään tämän rituaalini
97. En ole koskaan myöhässä
98. Vihaan myöhästeliöitä
99. Olen aloittanut usein päiväkirjan pitämisen, mutta kyllästynyt nopeasti
100. Sama homma laihduttamisen kanssa, vaikkei minulla ehkä siihen ole tarvettakaan




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti