torstai 15. tammikuuta 2015

PIKKUJOULU HUUMASSA

Vietimme työpaikkamme pikkujouluja nyt vasta tammikuussa,sillä emme mahdollisimman monelle sopivaa päivää löytäneet joulukuulta. Pikkujouluilla on jo jokseenkin loppuun kulunut kuva siitä, että siellä petetään, naidaan mitä ihmeellisimmissä paikoissa, sanotaan suorat sanat pomolle ja nolataan itsensä. Osa näistä todella tapahtui minulle.


Työpaikallamme on vain muutama mies ja heitä aina olen kavereina kohdellut. Vain yksi heistä on ns. minun makuuni, mutta hän on naimisissa oleva perheellinen mies. Lisäksi olen aina kuvitellut hänen pitävän minua jokseenkin tyhmänä ja ehkä lapsellisena suurehkon ikäeromme vuoksi. On siis ollut helppo olla pelkkä kaveri.


Pikkujoulufiiliksemme huipentui baarissa. Tanssimme koko porukkaa villisti tanssilattialla lähes lakkaamatta. Tanssilattialla pyöri muitakin, miehiäkin, ja innostuin tapani mukaan tanssimaan heidän kanssaan. Rakastan tanssimista ja flirttailua miesten kanssa. Koska olimme juhlimassa työporukalla, käännyin kuitenkin takaisin työkavereideni puoleen, jolloin tämä työpaikkamme mies otti kädestäni ja veti minut tanssimaan hänen kanssaan. Tanssimme pitkään ja hyvin lähekkäin.


Tapasin tiskillä toisen miehen. Komea ja mukava. Hän istui pöytäämme juttelemaan, nauroimme ja joimme. Työpaikkamme mies palasi tupakalta ja hänen ensimmäinen tekonsa oli pyytää minua tanssimaan. Kuiskasin vieressäni istuvalle miehelle palaavani pian. Nyt tanssimme oli entistä kiihkeämpää. Olimme kiinni toisissamme, miehen käsi kävi pakaroideni päällä ja selälläni paitani alla. Tämä oli ensimmäinen kerta kun aloin ihmetellä. Mitä tämä nyt on? Hänhän on naimisissa. Eikä hän ikipäivänä kiinnostuisi minusta.


Tupakalla tapasin toisen entuudestaan tuntemattoman miehen. Tällöin tapahtui sama juttu, työpaikkamme mies tuli väliin, esti minua juttelemasta tälle miehelle ja vei minut sisään.


Porukka levisi pikkuhiljaa omille teilleen, toiset vaihtoivat baaria toiset lähtivät kotiin. Me jäimme viimeisiksi. Kävelimme yhdessä taksiasemalle päin. Yht'äkkiä mies suuteli minua. Olimme pienessä syvennyksessä kaupan lastauslaiturilla. Meno meni kiihkeäksi, en ajatellut mitään, toimin vain himojeni mukaan. Ilta päättyi suihinottoon ja seksiin.


Humalan ja himojen laskettua mietin mitä olen tehnyt. Mies oli naimisissa. Heillä on lapsia. Hän on samassa työpaikassa kanssani. Näen häntä lähes päivittäin. Miten ihmeessä pystyn käyttäytymään normaalisti? Miten hän käyttäytyy? Mitä muut ajattelivat tanssistamme? Tekisi mieli vajota vain sänkyyn peittojen alle koskaan nousematta.


Lohdutan itseäni sillä, että ellei hän olisi tehnyt sitä minun kanssani, hän olisi tehnyt sen jonkun toisen kanssa.




2 kommenttia:

  1. Ei tuota kannata murehtia. Tehty mikä tehty. Pahin morkkis tulee siitä, että kaveriin voi törmätä jatkossakin työkanssakäymisessä. Se oli tässä hintana. Kyllä vastuu mielestäni on viime kädessä varatulla osapuolella. Hänen täytyy pitää huolta, että ei antaudu intohimojen polttavalle kalkille. Joku varmaan moralisoi toisin. Tuo kaveri olisi langennut joka tapauksessa ennen pitkää tilaisuuden tullen. Tsemppiä.

    VastaaPoista
  2. Näin minäkin ajattelin, että jollei kanssani olisi pettänyt, niin sitten jonkun toisen kanssa. Lisäksi aloite tuli häneltä, joten en huonoa omatuntoa jaksa kantaa.

    VastaaPoista