keskiviikko 21. tammikuuta 2015

JATKOA NETTIDEITTAILULLE

Olen nyt kolmen nettideittisivustolla tapaamani miehen kanssa enemmän ja vähemmän jutellut Facebookissa ja Whatsappissa.


Yksi heistä oli alusta asti sopivan etäinen, ei pommittanut kokoajan viesteillä. Ihan hyvän näköinenkin. Osaa sanoa kohteliaisuuksia. Nyt kohteliaisuuksien latelu on kuitenkin mennyt jo jotenkin yli. Hän saa jokaisen aiheen käännettyä siihen kuinka kaunis olen, kuinka pieni olen, miten kauniit silmäni ovat, kuinka näytän aivan mallilta, kuinka minulla varmasti täytyy seuraa riittää.. Hänen kohteliaisuutensa ovat koko ajan ylistävämpiä, ihailevampia, suoranaisia ylilyöntejä. Olen vain tavallinen nainen, en mikään ylijumala. Ja kun niille kohteliaisuuksille ei näy loppua, hän heittelee niitä koko ajan. Onhan se tietysti kiva kuulla olevansa kaunis, mutta nyt on alkanut tuntumaan, ettei millään muulla ole väliä kuin ulkönäölläni. Voisinko olla ihan millainen idiootti tahansa, kun kerta olen hänestä kaunis. Eikö luonteessani ole mitään hyvää? Haluaisin miehen tutustuvan minuun, todelliseen minuun, eikä vain katsovan ulkokuorta.


Toinen mies kyseli paljon. Hän vaikutti kiinnostuneelta. Halusi oppia tuntemaan minut. Halusi tietää millainen olen ja mistä pidän. Hetkenpäästä hän alkoi tuntumaan jo hieman ripustuvaiselta. Halusi tietää mitä teen nyt, mitä tein tänään, mitä teen huomenna, mitä suunnitelmia minulla on ensiviikoksi. Hän kyseli jokaisesta liikkeestäni. Jos olisin hänet jo tavannut, olisi hän varmaan asentanut minuun jo jonkin jäljittimen.


Kolmas miehistä kyseli, muttei liikaa. Oli kiinnostunut millainen ihminen olen. Ei heti edes pyytänyt kuvaani. Tutustui ensin hieman luonteeseeni. Kuvan saadessaan kehui ulkonäköä, muttei vetänyt sitä överiksi. Kertoo asioita myös itsestään eikä vain tenttaa minua. Vaikutti kaikin puolin mukavalta, huumorintajuiselta ja ihan komeakin. Sitten hän lähetti minulle rakkauslaulun. RAKKAUSLAULUN! Näin lyhyen yhteydenpidon jälkeen. Emme ole vielä edes nähneet toisiamme. Rakkauslaulut sopivat kuvaan sitten kun rakastetaan, ei silloin kun tutustutaan. Ei vielä silloinkaan kun ihastutaan. Eikä välttämättä rakastaessakaan, Ne ovat jotenkin imeliä.


Nettideittailuni taitaa olla tässä




2 kommenttia:

  1. Ihan oikeastiko sinun mielestäsi kohteliaisuus kirjoitetaan kohteliJaisuus? Et voi olla tosissasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pahoittelut kirjoitusvirheestä, kiireessä saattuu. Tuskin sinäkään olet täydellinen.

      Poista