maanantai 19. tammikuuta 2015

EI SEISO NI EI SEISO

Työkaverini, tämä yhden illan naimisissa oleva perheellinen pano josta aiemmin postasi, laittoi seuraavana päivänä anteeksipyyntötekstarin. Mutta ei aikaakaan kun keskustelu töistä kääntyikin jo ensin hienovaraiseksi flirttailuksi ja siitä härskeiksi ehdotuksiksi. Hän sanoi kuinka vaikea on töissä pitää näpit erossa minusta. Töissä hän lähettelee viestejä, kuinka hyvältä näytän taas ja mitä hän minulle tahtoisi tehdä. Hän kertoo pullistumastaan housuissaan. Hän hymyilee ja naurattaa minua vitseillään. Tunnen hänen silmänsä selässäni kävellessäni hänen ohitseen. Huomaan kuinka hänen päänsä kääntyy aina perääni. Hän sipaisee minua aina tilaisuuden tulle kädestä, kyljestä, niskasta tai selästäni. Taukohuoneessa hän istuu viereeni tai minua vastapäätä. Hän tekstaa ehdottaakseen pikaisia vessassa. Miten ottaisi minut. Missä asennossa ja kuinka kovaa.

Iltaisin hän kertoo miten ei saa unta ajatellessaan minua. Miten otettu on nuoren naisen kiinnostuksesta häntä kohtaa. Miten kuvitteli etten koskisi häneen. Etten osaisi ajatella häntä niin. Hän kehuu niin huumorintajuani, älyäni, luonnettani kuin ulkonälöäkin. Hän kertoo miten paljon haluaa minua. Mitä hän ajattelee minun tekevän runkatessaan suihkussa. Hän kertoo minulle fantasioistaan. Hän pyytää minua lähettämään pikkutuhmia kuvia itsestäni. Hän lähettää niitä itse minulle. Hän ehdottaa näkemistä. Makuuhuoneessani.

Heti ulko-oven suljettuaan hän suutelee minua. Kietoo kädet lanteilleni ja minä omani hänen kaulansa ympärille. Kävelemme makuuhuoneesee. Hän riisuu ohuen toppini ja omat paitansa. Nostaa minut syliinsä, suutelee ja laskee sänkyyn. Hän sivelee selkääni ja kaulaani suudellessaan minua. Suutelen takaisin käteni liukuessa hänen vatsansa ja rintakehänsä päällä. Hän riisuu minulta ja itseltään loputkin vaatteet. Koskettelee rintojani ja laskee kätensä vatsaani pitkin klitorikselleni. Hänen kosketuksensa tuntuu hyvältä ja saa minut huokailemaan. Runkkaan samalla häntä. Kiihotukseni alkaa hiipua. Miksi helvetissä miehellä ei seiso kunnolla. Runkkaan, imen ja nuolen hänen kyrpäänsä, suutelen ja kiusoittelen. Teen kaikkeni minällä monen miehen olisin jo saanut laukeamaan päälleni mutta tällä miehellä ei vaan seiso. Hän pyytää anteeksi. Nousen, puen päälleni ja keitän hänelle kahvit.




4 kommenttia:

  1. eikö tuu huono omatunto kun kuitenki tiedät että se mies on VARATTU?

    VastaaPoista
  2. Kyllä tuli. En tiädä miten taas haksahdin häneen vaikka viimekerran jälkeen päätin, että välimme jatkossa todella ovat vain ammatilliset. Ja nyt tein jälleen saman päätöksen.

    VastaaPoista
  3. Auts. Menit sitten ja haksahdit toisen kerran. Sinuna pysyisin mahdollisimman kaukana tuosta kaverista. Hänellä on selkeästi kova naisen kaipuu ja on nyt havainnut tilaisuutensa tulleen ja käyttää Sinua härskisti hyväkseen himojensa helpottamisessa. Nyt on olemassa ilmeinen vaara, että kaveri alkaa levittelemään negatiivisia juoruja Sinusta, jos et enää lämpene hänen lirkutteluilleen. Siitäkään huolimatta en näe mitään syytä jatkaa suhdetta hänen kanssaan. Onhan Sinulla pieni mahdollisuus vetää edes hiukan pisteitä kotiin päin tuolla impotenssiässällä, jos kaveri alkaa uhittelemaan.

    VastaaPoista
  4. Tuota en tullut ajatelleeksikaan, että mitä käy kun en enään häntä näekkään kun vain töitten merkeissä. Mutta totta, onneksi minullakin yksi valttikortti.

    VastaaPoista