sunnuntai 11. tammikuuta 2015

NAISEN KANSSA

Hän istui viereeni, jutteli ja kosketti välillä varovasti kättäni. En tajunut mitään ennen kuin ystäväni kuiskasi korvaani naisen olevan lesbo ja ihmetteli, enkä huomanut että nainen koitti iskeä minua. Olin imarreltu vaikken pitänytkään naisista.


Hän tuli kanssani yhtäaikaa vessaan. En muista mitä tapahtui mutta yht'äkkiä suutelin hänen kanssaan. Hän suuteli kaulaani, niskaani, suutani. Hän hyväili minua, kehui minua, veti minut syyliinsä ja sormetti minua. Omat käteni vaeltelivat hänen kehollaan ja sormetin häntä. Koputus oveen keskeytti meidät. 

Nainen olisi halunut jatkaa iltaa luonani. Minä sopersin jotain tekosyitä ja rynnin tieheni. En katunut tekojani mutta miksen vienyt asiaa loppuun saakka. Minähän pidin siitä, se tuntui hyvältä, se oli kiihottavaa ja jotenkin vapautuneempaa kuin miehen kanssa. Ehkä juoksin tieheni juuri siksi. Säikähdin sitä, että pidin siitä. Pidin siitä naisen kanssa. Mutta enhän minä pidä naisista. Pidän miehistä. Pidän perinteisestä parisuhteesta, perheestä ja avioliitosta. Vai pidänkö? 


Tästä on aikaa jo pari vuotta. Joskus mietin yhä, pidänkö todella naisistakin. En ole kenenkään miehen kanssa tämän jälkeenkään pystynyt olemaan sängyssä yhtä vapautuneesti kuin tuon naisen kanssa. Mutta silti pidän seksistä miesten kanssa. Naisen vartalo on huomattavasti kauniimpi ja kiihottavampi kuin miehen. Varsinkin peniksessä on jotakin inhottavaa. Se tuntuu hyvälle, muttei näytä siltä. Vagina näyttää siltä, että sitä tekisi mieli maistaa ja rinnat siltä, että niihin haluisi koskea. Ihastun kuitenkin aina miehiin. Tosin en tunne lesboja. Ja ystävät ovat asia erikseen ja tottapuhuakseni, eivät he kyllä siltä näytäkkään, mistä mahdollisesti voisin kiinnostua. Kokeilunhalua vain? Hetero? Lesbo? Bi? Tässäkö syy, miksen löydä unelmien prinssiäni?




2 kommenttia:

  1. Kuulostaa upealta! :) Oma fantasia jonka haluaisin toteuttaa niin on seksi toisen naisen kanssa, vaikka en koe olevani bi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä olen miettinytkin että on varmasti muitakin jotka seksistä toisen naisen kanssa fantasioivat ilman että se tarkottaisi tämän olevan bi tai lesbo.. ja sieltä se vastaus tulikin joten tuskinpa minunkaan kokeilenu sen kummempaa tarkoittaa kuin silkkaa kokeilunhalua :) Mutta suosittelen, vaikkei se olisikaan "oma juttu" on se kokeilemisen arvoista ;)

      Poista